Monday, May 07, 2007

huarghhhh

alhamdulillah...

akhirnye bangun gak aku dr tido....bkan tido atas katil atau dekat masjid time dgr khutbah...tapi tido drpd menulis entry utk blog ni...rupe2nye byk btul kisah yg aku tak cerita sepanjang tiduran ni....kisah yg best, hampeh, sedih, seronok, gembira, dan macam2 lagi..
nak cerita semue tu rase2nye dah tak sesuai lagi cuma just nak citer perkembangan2 terbaru je.. kpd membe2 aku yg penah main paintball bersama2...just nak kasi tau yg aku tgh bukak kem baru kat Bangi... Nur Bukit Unggul...so nnt leh laa kite try main paintball kat sana plak...tapi buat masa ni site tu blum ready....lepas main kite gi lepak kat ALAMANDA...lebih kurang 10 min je dr situ....Adi akan bantu aku jaga kem tu..so...ALL D Best K Adi!!!

Perkembangan plg latest skali sekrang ni aku dok asik training dlm bidang music plak...asik menghafal lirik dan mengetest vokal aku yg agak power gak ni....nak kata nak masuk AF6 tu bkan laa...AF pun tak layan...nak masuk Gangstarz...geng2 aku tak nyayi...main paintball bole la...tujuan training bidang ni bkannye nak masuk mane2 pertandingan karaoke(aku meluat tgk org nyayi karaoke lagi2 org yg suara sumbang) tapi untuk menghiburkan hati bakal permaisuri ku nnt.. :P hihihi....isk..pelik2 tull request org tapi aku cube laa buat setakat mana yg aku mampu..kang kalau dah best nyayi...leh laa jadi penyayi....nasyid!!!

walaupun bidang tambahan baru ni takde laa terlalu penting...tapi aku akan kasi gak skit time..tambah hobi baru selain drpd main game..... :) isk...kekok plak nak tulis blog panjang2...

rase nak add gambar2 je..tapi dah tak baper reti gak...so aku akan test mengupload gambar handphone terbaru ku...so kawan2...pls leave ur handpon number k...nombor korang aku dah ilang.....sorrryyyyyyyyy....hihi...bye



"My New Baby"

3 comments:

  1. hihihi...entry yg sgttt comell...

    i love this entry as much as i love uuuuu...

    jom dating harini!!~ ihikss :p :x

    ReplyDelete
  2. waa....isk...keje rajin2...pagi2 ajak dating :P
    insyallah kalau hari ni semue ok...orait gak

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:50 PM

    Eeeeii~ Comelnye~ Saye pun suke juge entry ini~ Nyiaa~ I love you too my boss~ Nyiaaa~

    ReplyDelete